Tuesday, June 7, 2011

susah sangat ker???

kenapa semua orang bertindak mcm aku ni milik diowng..kawal aku..tentukan idup aku..apa aku buat..apa aku nak semua orang masuk campur....hurmm tolong la bebaskan aku..aku ada hati dan perasaan..aku nak bebas..aku nak buat apa yang aku nak..aku nak lakukan apa yang aku impikan dan idamkan..susah ker?? lepas satu-satu masalah aku..tapi semua bukan datang dari aku..dari orang keliling aku yang sibuk nak mengawal aku..tahun ni aku dah 21 tahun..tapi aku masih lagi dihalang tu berdiri atas kaki aku sendiri..aku bukan x nak..tapi setiap kali aku cuba bangun..orang tolak aku..sakit tau rasa..bila ada masalah semua aku hadapi sendiri..tapi bila masalah aku dah settle semua komen cara aku nak selesaikan masalah..kalau macam tu kenapa korang x tolong aku settlekan masalah tu?? knp korang hadir just nak hentam aku?? suke tgk aku sedih ?? suke tgk aku terluka?? yes..now aku umumkan korang menang dan aku surrender....tahniah korang..aku dah jatuh...

  • aku mengalah.....

0 comments:

Post a Comment