Tuesday, June 14, 2011

jenis-jenis bahasa

assalamualaikum w.b.t
apa kahabar semua..pada harini saya akan mengajar anda tentang jenis-jenis bahasa..hahaha ada gaya pensyarah x aku nie??  x der maknanyer..aku ni poyo jer lebih...tapi topic aku kali ni mmg jenis-jenis bahasa..topic ni aku perlukan korang tuk mengimbau kenangan2x korang zaman kecik-kecik dulu..lebih-lebih lagi pompuan la yang suka guna bahasa macam ni..mungkin nak gantikan bahasa inggeris yang diorang x mampu nak kuasai hahaha jangan marah k?? gurau jer....hah nak tau jenis-jenis bahasa tu? meh aku bg contoh k?

jenis bahasa pertama : bahasa W
contoh ayat : waraba warapak waraye warabo waradoh
maksud : bapak dia bodoh

jenis bahasa kedua : bahasa f
contoh ayat : soforifi yefe afadefe halfal tafadifi
maksud : sorry yer ada hal tadi


so amacam dah ingat bahasa-bahasa ni?? hehehe dah lama x dengarkan?? hehe jowm sesama melestarikan bahasa2x ni hehehe :) zazzzzz wink3x
  • cuber korang try buat bahasa x hehehe :)

3 comments:

Anne A-keyler -Qim said...

no wonder beriye btul tnye anne ye??? :p wek!! hikhik..^_~

tengku imran akasya said...

hehehe thnxx 4 helping me out dior :)

MONAS said...

hahahaha..bahase ape nie???plenet mane lew guna bahasa mcm nie..

Post a Comment