Wednesday, June 8, 2011

pekerja yang bangang

hari aku sangat marah..ye la mood nak shopping hilang pasal jumpa pekerja yang mcm s**l ..korang bayangkan ea...aku tanya harga baju ni dia boleh layan aku perghhh bapak punya kerek..haloo ko tu kuli jer..meh aku ejakan tuk ko yer.. K.U.L.I..harr paham x? kalau aku dah tanya harga tu maknanyer aku nak beli la...perlu ker sombong sangat?? dah la bercakap sibuk belek2x rambut ko yang perang mcm mandi air karat..then main plak kuku ko yang kale itam mcm pontianak..ishhhh nasib la ko tu pompuan...kalau laki aku dah maki hamun jer... haloo kakak setakat kerja kat kedai baju dah kerek..kalau bukak kedai sendiri mesti la bankrap..gaji setakat cukup nak beli deodorant nak kerek dengan aku..sedar la sikit...lepas ni aku nampak muka ko lagi...aku kutuk ko sampai hilang kemaluan ko..erkkkk betul ker ayat aku hehehe...hurm kepada para pekerja kat luar sana x payah lar nak kerek2x sgt...kita ni sama jer...ko kerja office ker..kilang ker...sama jer makan gaji juga..so kenapa nak kerek macam ko yang bos?? so..lu pikir la sendiri...

p/s : aku marah kalah orang pms kan? hehehe

  •  kakak kedai baju..ko paham x maksud lame? haha p bukak kamus ok?

2 comments:

A.F. said...

yunk, kalo bos plak yg buat muke kerek ?

tengku imran akasya said...

hahaha bos ada hakpasal dia bos hahaha :)

Post a Comment