Sunday, May 8, 2011

aku bosan !! fed up!!

tajuk entry ganas jer kan? tapi mmg tu apa yang aku rasa....i am just to tired for what i am doing being absolute misunderstood by others..korang bayangkan la aku pakai baju apa pown org mengata..cara aku jalan org nak mengata..style rambut aku pown org nak mengata...pelik la...ada ker korang-korang ( yang berkenaan ) bayar tuk apa yang aku nak pakai?? aku tanya ada x?? x der kan?? so why just don't u guys back off and shut ur little mouth.. aku ada cara aku sendiri to express my feelings..korang x suker korang x perlu nak mengata la..mcm korang bagus sgt..kengkadang org yang aku rapat pown slah paham dgn cara aku..konon kalau bercakap dah paham aku la apa la tapi salah paham gak!! wtf ?? mcm tu boleh kira rapat ker..kecik atie gak kengkadang niat kiter lain org cakap lain..yer mmg aku jahat..tapi kalau aku jahat kenapa nak kwan dgn aku? nak jadikan aku bahan kutukan korang...damn u guyzz ( yang berkenaan )

p/s : sorry bahasa kasar ket :)

0 comments:

Post a Comment