Tuesday, April 26, 2011

Racist

Mesti korg ingat racist ni antara kaum jer kan? ternyata ko silap..dalam Malaysia pown ada sifat racist ni..aku sendiri dah terkena..bila dah merantau kat tempat orang baru aku sedar dunia x seindah yang aku sangkakan selama ni..dunia yang aku sangkakan penuh dgn pelangi dengan unicorn berterbangan rupanya hanya indah khabar dari rupa aku yang ensem mcm nickhun ( 2PM) hehe..
  • ni la aku ekh silap nickhun hehe 

Balik semula pada citer perkauman kiter ni..Perdana Menteri kiter sibuk canang-canangkan isu satu malaysia..tapi macam mana nak berjaya kalau hanya idea jer bagus tapi sambutan macam hampeh? urm terutama negeri ni ( nama dirahsiakan kalau x mati aku ) korng perasan x..rakyat negeri diorg jer bagus...kalau dtg tempat org pown buat puak sendiri..kalu bab puji negeri diorg jer number satu whats the point?? hey come on la..kiter ni jgn la narrow minded sgt ( kalau x paham jgn la kolot sgt ) kiter dah moden..korang tau x kalau sesama kiter bersatu kiter sesama maju..korng x nak? x nak jadi mcm jepun? x nak negara islam dipandang tinngi? kalau betul korng terbaik knp kadar jenayah tempat korang pown tinggi? tepuk dada tanya la selera...plzzz


p/s : no offense just try wanna say what is the thing that annoyed me so damn much

0 comments:

Post a Comment