Wednesday, April 13, 2011

glee


glee..what is glee all about actually? wahh entry baik kan? hehehe x der la kali ni aku tulis blog dalam bahasa kiter jer iaitu bahasa melayu pasar..tau x apa tu? kalau biasa org tulis karangan tu bahasa melayu baku..then berpuisi tu bahasa melayu klasik tp bahasa percakapan seharian kiter ni dinamakan bahasa melayu pasar..ehhh chop title aku glee kan? bukan kelas bahasa..so kiter berbalik kat tajuk asal kiter..kenapa aku pilih glee plak kali ni? pasal dah dekat 3 mggu aku tgk glee x henti2x hehe..dari season 1 sampai season 2 ni ngah men"download" lg..hehe aku minat tgk glee pasal dia sesuai dgn jiwa aku..cerita dia lebih kepada muzikal drama yg  mmg la type aku..setiap satu scene mesti ada lagu dia yg best giler..kalu episod favourite aku dalm glee ni kat season 2 episod 2 tajuk dia - britney brittany..mmg superb sebab its all about Britney Spears aku mmg minat giler Britney..dalam episod tu ada 3 lagu yg mmg superb ar antaranyer me against the music..baby one more time and toxic..super duper fantastic..hehe kalau pada watak pulak aku suke watak Rachel Barry..walaupon dia bossy and selfish tp aku suke character dia yg optimis dan sentiasa ingin maju ke depan...aku rasa cukup kowt aku berceloteh nanti penat lak korg nak baca ( tu pown kalau ada hahahaha )....zazzzzzz tata...
  •  happy family of Glee can i join it??

  • Rachel Barry my favorite character

1 comments:

elmo said...

boleh try download dekat turunmuathd.blogspot.com

Post a Comment