Sunday, April 24, 2011

Perfume

Bak kata orang melayu apa yang bermula pasti akan berakhirkan? hehe ayat baik jer..hehe sebenarnye aku update blog  ni pasal nak citer kat korang yang perfume aku dah habis..aku nak pakai perfume apa eak lepas ni? hehe kulit aku sensitif ( pasal jiwa aku pown sensitif hahaha ) then slalunyer perfume aku pakai bau dia x melekat..hurm.pening2x..cube korang tolong aku pilih perfume.. kat bawah ni perfume yang pernah aku guna
  •  perfume aku dapat kawan aku hadiahkan hehe
  •  ni perfume aku yang aku ngah pakai sekarang sedap giler bau dia
  • hah perfume aku pakai yang kotak biru tu..aku pakai time matrix ex aku bagi hehe
yang ni pulak perfume yang aku teringin nak pakai saper nak belikan tuk aku?? hehe cepat tawaran terhad tau..
  •  botol dia cantikkan? hehe
  • dah lama aku admire bau dia mmg aku suker
p/s : saper nak belikan silalah hehe

0 comments:

Post a Comment