Tuesday, April 26, 2011

Populariti vs Realiti

assalamualaikum...
wahhh penuh nada kesopanan dan kesusilaan kan? hahaha munafik!! hah berbalik pada topik iaitu Populariti vs Realiti. Topic ni khas tuk para-para pompuan kat luar sana tu..haha aku bukan seksis ok?? tapi aku seksi dan hot haha motif? ( saper muntah darah aku x tanggung maksudnyer korang ada dua kali jumaat jer hahaha...). Ni aku nak tanya ni penting sgt ker populariti ni? kalau aku tgk movie jer asal pompuan tu popular jer mesti slut x caya? tgk citer mean girls..hah betulkan? slalu pompuan popular mesti slut then perangai totally hanjengzzz.. yang aku pelik ni sanggup jer buat macam-macam nak popular. Cara paling utama make up tebal2x kalah wayang pekji ( tu tempat aku pggl la nama sebenar Opera Cina )..
  •  santek x mak uolzz??
kat tempat aku pulak ni nak bergaya punya pasal fesyen tudung mcm2x aku tgk..aku yang tgk pown lepas jadinyer..belit sana belit sini..yang pakai tudung berbelit tu solat ker masalahnyer?? haha jawab la sendiri k?
haishhhh pening aku ni la aku nak cakap ni x payah la nak make up- make up sgt natural beauty kan dah cantik..ni kalau kaler x matching dgn baju korang x mcm badut? kalau patung Mcdonald tu x per tau cute ni korang? haiyooo sumpah geli..jijik...wekzzz lagi2x make up dah cair berbelang muka mcm muka minah sakai baru lepas menuai hahaha terasa?? padan muka!

  • cantik x tudung dia?

0 comments:

Post a Comment