Sunday, February 20, 2011

jalan-jalan cari makan

hah..dah penat seharian aku duduk perah benak aku akhirnya tiba masa aku nak isi perut hehehe yelah kereta pown perlukan minyakkan? apa lagi manusia..hurm agak2x apa aku nak makan ea? x per meh aku tunjukkan kat korang list makanan yang mampu membuat aku kecur air liur..serius beb sedap giler hehehe x caya?? tgk la sendiri hehe..
  •  ni namanye asam pedas kalau org johor x makan asam pedas penipu namanyer hehe
  •  ayam goreng pandan fuhhh memang marvelous giler hehehe tp susah nak jmpa x ramai yg tahu buat ni..
  •  yg ni mmg super duper special..lauk kegemaran aku sampai bila-bila siput sedut masak lemak nak lg sedap letak la sulur keladi perghh memang terbaik dari kuali tau..
  •  teringat zaman muda2x dulu tolong mak aku jual nasi lemak lepas balik sekolah hehe sekarang ni dah jauh dari mak beli kat mak cik cafe jer la hehe
  •  hah ni benda aku baru belajar makan bila aku study kat Terengganu ni nama dia nasi kerabu..nampak sedapkan? memang sedap pown..nak tau x? aku hari-hari makan nasi kerabu kat sini hehe
  •  hah yang ni memang nak buktikan korang ni melayu sejati ataupun tidak..tau x apa ni? ni sambal belacan nama dia..benda ni wajib ada kalau korang nak makan dgn aku lagi pedas lagi aku cari hehe
so, dah tgk kan makanan kegemaran aku? hah apa lagi jowm la pergi makan hehe aku dah lapar ni hehehe..chow...

0 comments:

Post a Comment