Tuesday, March 8, 2011

demam lgi...


haish dalm sibuk2x buat assgmnt ni boleh pulak aku demam...har mesti korg ingat aku demam akademi fantasiakan? hahaha ternyata korng silap pasal tmpat aku study x dapat nak tgk af...hehehe hurm..ni la nak citer kenapa aku demam..aku ni "pandai " sikit..kalau pergi clazz malas nak bawa payung konon2x nak nampak macho...wah macho ker?? koserr jerr hehehe then semalam time balik clazz ujan .. so aku pown decide la nak redah jer hujan..hehehe dlam hati lama gak x main ujan hehe nak bukak baju macam kat kampung x leh mati aku kene tembak ngak pak guard hehehe then nak tdo boleh roomatre aku memekak pagi2x buta..bila aku tegur "leh x nak dgr lagu pakai earphone? " korang nak tau dia jawab apa? "eh, aku ingat kan korang dah tdo.." agak2x bingai x jawpan dia tu...aku pown geram amat2x tp aku sabar sbb mak aku cakap org yg sabar tu comel hehehe ekh doktor dah pggl nama aku ni nak p check up dulu tata... doakan aku cepat sembuh ea....

0 comments:

Post a Comment