Thursday, February 17, 2011

my first attempt

hurm untuk percubaan pertama ni aku jst nak tunjuk gambar2x aku dari zaman aku matrix sampai skarng hehehe

ni time aku matrix :

  •  time ni blackout aku amik gambar pakai lampu study jer hehehe

  •  time ni aku wat experiment tuk subject kimia hehe ada gaya scientist x?
  •  rambut aku selepas diluruskan hehe cute kan? hahaha

  •  time ni aku ponteng tutorial bio x siap kijew. agak2x manja x muker aku??
  •  5 minutes before my presentation nak tgk muke ok ker x..
hah yang ni plak pic terbaru aku time universiti :

  •  awal2x masuk uni skema kan??
  •  ni namanyer jambul ayam hehee
  •  ni time aku p taman tamadun islam tp baju mmg x seswai sgt an?
  •  ni muker aku baru bgn tdo nampak sweet kan?

  • aku dan makanan kegemaranku
selesai la sudah aku tunjuk pic2x aku agak2x korang aku ni cute x? hehehe cewahh perasan plak kan? hurm aku ada byk lagi pic tp nanti2x aku tunjuk k? lagi pown nikan percubaan pertama aku hehe  ok la jmpa lagi kat post2x yg akan datang...chow!!!

0 comments:

Post a Comment