Friday, October 14, 2011

kembali berblogging

arghh setelah mengalami fasa yang susah untuk kehidupan aku kini aku bangkit semula untuk teruskan perjuangan..aku yang dulunya lemah aku harap menjadi lebih kuat untuk menghadapi hari-hari yang akan mendatang..dalam tempoh aku terjatuh ni baru aku dapat kenali mana satu teman, mana satu sahabat, mana satu PARASIT yang hanya bersama kita sesama kita senang jer..jujur aku cakap kat korang aku tak sangka aku akan terjatuh teruk macam ni sekali dan memang sangat sukar untuk aku naik balik..tapi kali ni aku nak pastikan aku takkan terjatuh lagi..aku nak jadi lagi kuat..lagi tabah..lagi hensem erkkk perlu ker?? heheh ntah la tapi apa yang aku pasti i will be much stonger than yesterday....


p/s : aja- aja fighting!! hehe

0 comments:

Post a Comment